Bestellen, aanpassen of annuleren
Terug naar de klantenservicePlaats uw producten in uw digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als u al bent ingelogd met uw Kitelight Products account gaat dit nog sneller omdat we u al kennen. Geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, we hebben dan wel uw gegevens nodig.
Het kan gebeuren dat u uw bestelling wilt annuleren omdat u een verkeerd artikel besteld heeft. Annuleren kan enkel wanneer de bestelling nog niet werd meegegeven aan de bezorger. Indien de bestelling reeds werd afgeleverd aan de bezorger, kan u hem het beste weigeren aan de deur. Indien u de bestelling reeds in huis heeft, maak dan gebruik van het retour formulier.
De geplaatste bestelling kunnen wij voor u aanpassen. Wenst u dit, stuur dan even een mailtje naar service@kitelight.nl en vermeld daarbij uw bestelnummer en wat u wilt aanpassen. We passen dit dan graag voor u aan. Mochten er daarna nog vragen zijn kan het zijn dat wij contact met u opnemen.