Betaling mislukt of geweigerd
Terug naar de klantenserviceDe meeste betalingen worden automatisch goedgekeurd. Echter bij creditcard betalingen is het in sommige gevallen nodig deze handmatig goed te keuren. Dit doen we om fraude te voorkomen zodat u bij Kitelight Products altijd veilig kunt kopen.
Daar kunnen diverse oorzaken voor zijn. Dit kunnen we helaas niet met u delen om de bescherming tegen fraude voor u en ons optimaal te houden. We begrijpen dat u toch graag uw bestelling wilt afmaken, kies daarom voor een andere betaalmethode of neem contact met ons op.
Het kan soms tot een uur duren, vooral bij drukte, voordat de betaling helemaal verwerkt is en de orderbevestiging verzonden is. Controleer voor de zekerheid ook altijd even de spam folder of de inbox voor ongewenste emails. Het kan zijn dat uw orderbevestiging per abuis daar terechtgekomen is. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestiging? Controleer of het bedrag al van uw rekening werd afgeschreven en neem contact met ons op. Houdt u uw ordernummer bij de hand wanneer u contact opneemt. Indien het bedrag niet werd afgeschreven bij uw bank, dan is de betaling mislukt. Plaats dan opnieuw uw bestelling.